Roll On : Mini MMR Giveaway

9/04/2014Nurul Afifah

Assalammualaikum.

Lama aku tak menulis dalam BM. Sbb aku rasa aku letak banyak sangat perasaan dlm BM daripada dlm BI. Tapi tak salah kan tukar-tukar. BI aku bukan sempurna mana pon. Tunggang terbalik juga. Ahah!

Nak masuk giveaway lagi. Nak masuk sampai muntah-muntah sbb rasa macam saki baki cuti ni nak buat sesuatu yg bermakna tapi aku cuma bazirkan dengan , hm ,aku pon tak pasti apa aku buat. Jadinya marilah ber giveaway sbb rasa ini lebih bagus dan aku malas fikir nak update apa.

Baik tak aku pergi italic kan BI punya perkataan. eh.

Hai. Semalam baca blog best, meh datang sekali jom. 

>> http://akumuzikfilem-atari.blogspot.com 

Ini giveaway dari ibu comel yang ada si Ariff Nawal yg comel jugak. 


http://lovelywahmie.blogspot.com/2014/09/mini-mmr-giveaway.html
klik gambaq

Buku tu kan. Aku mmg teringin nak baca tapi tak pernah teringin nak beli. Rasa macam belum cukup berbaloi. Riak gila bunyi. Kalau menang alangkah bahagianya. Kalau tak menang, nanti buka sem baru cari pinjam lah. yg tasbih counter tu pon nak jugak. macam biasa still rasa tak cukup berbaloi untuk beli. menanglamenangla. 

amin amin yarabbla alamin amin


You Might Also Like

2 comments

  1. terima kasih sbb join ^_^

    kiut betul komen adik. InshaAllah ada rezeki pasti tak kemana

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee..bkn senang dpt taw..t/kasih :D

      Delete

Advertisement

Contact Form