Roll On : Nak barang free ?

by - November 16, 2014




Assalammualaikum! Siapa nak barang free angkat tangan lelaju ! Eh, bajet macam aku nampak kan kan.

Ok. Bagi yg macam tak pernah dengar pasal benda free gini sebebarnya selalu je memacam brand bagi barang free. Tester la apa la. Tapi aku tak pernah ambik pusing pon. Sehinggalah cik Amiez ni ajak aku ambik free sample Origins ni baru la aku macam tengok-tengok balik. Oleh sebab kan aku kat Keyel. Dia jadi banyak lah benda free nya yg aku boleh ambik. Macam yg dengan Amiez ni, kami g Sogo nak ambik free sample dari Origins. Sogo sangat dekat dengan kami okayy.

Oh my, kau tahu satu bekas menatang ni sampai dekat RM100. Thanks utk Amiez yg bertabah print voucher dia sampai dua jadi aku pon dapat la free sample sekali. Yang best nya akak tu tengok la jenis kulit kami pastu bagi sample ikut jenis kulit kami. Aku tak pakai pon lagi mask yg dia bagi tu. Jangan expect review lah sebab mask tu bagi cukup pakai sekali je.

Jom tengok apa yang ada utk sekarang!

  • Trucare - Amiez dah cover SINI
  •  Sephora : Pegi kedai Sephora kat KLCC, Starhill, Sunway, Avenue K, Paradigm and Nu Sentral pastu bukak link INI dan tayang kat diorang. Basically kena ada smartphone lah nak dapatkan mask ni. While stock lasts
  •  The Body Shop - Love Gloss : yang ni kena buat review sikit pastu kena buat hashtag bagai semua. panjang jugak la penerangan dia. problem nya aku tak pernah guna produk The Body Shop ni. Nak review apa pon tak taw. Tapi aku tengok tak da cakap while stock last jadi tak rugi la korang try pon. Tutup 10 Disember jadi memang sempat sangat la nak join. Baca T/C and syarat di SINI.


  •  Sephora - kali ni minyak wangi pulak. sama macam tadi. Flash kan post INI kat diorang. Tapi tak spesifik kata kat mana jadi mungkin semua booth dia all over Malaysia boleh kot. Dapat small vial je ok. Bukan mcm gambar ni.
  • Kotex - waa boikot Kotex tapi yg free ni tak pa. Hee~ yang ni rasanya memang tak ada time limit. Isi je borang kat SINI nanti dia kasi pos terus. Sonangggg.





  • Poise : macam Kotex jugak terus pos ke rumah. Isi je borang kat SINI.

 
  • Biore - yg ni pon teros pos ke rumah. tapi macam misteri lah sebab dia tak bagi taw dapat apa. simply isi borang survey diorang dan tunggu jela dia pos. While stock last!

  •  Vaseline - ni macam confuse sikit lah. tapi ada yg dah dapat cakap isi je borang INI. pastu dia pos. While stock last!

REVIEW


Lama kot taip menatang ni sebab sambil aku update aku apply jugak. hee. banyak je page yg share pasal free gift ni. ni sangatlah few. aku shortlist kepada benda yg mudah bagi aku dan ada peluang dapat. ada yg aku apply tapi tak share sbb malas nak bukak link dia balik. 
>.<

You May Also Like

2 comments