dah lama kena tag..tp bru skrg nak jawab..

by - March 25, 2011


soalan nye yg agak mcm best menarik narik aku supaya menjawab satu persatu~
time kasih adikku kerana mentag kakakmu...

=.='

1. Adakah anda rasa anda HOT ? 

Hot means panas...aq xpanas..tambah2 tgh global warming..dok ajin ujan je..sejuk kot..aq btol2 harap aq jd hot...sedap sikit aq nak tdow~

2. Upload gambar wallpaper/pic anda guna skrang ?


Nurul Afifah
credit to bebi noim..clash kali ke nine..

ye..aq mmg hot dr korang..sila jeles..


3. Cerita pasal gambar ?

aku telah diperdaya..aku xtaw kenapa dia sanggup buat mcm tu kat aku..aku tak salah pon.!! aku betul2 kecewa..aku xsangka jd mcm ni..aku....aku...aku....

4. Bila kali terakhir makan ayam ?
entah~

5. Lagu terakhir anda dengar ?
lenka~ my hearts skip a beat..aq taw lagu ni cam x logik..ikot biology sah2 ko ni dah mati..men skip2 pulak~

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ?
tggu koeyteow lakna aq sejuk skit..aq mintak mee kot..dpt koeyteow pulak..grrr..

7. Selain nama anda sendiri , anda dipanggil ape ?
family aq panggil along..fwen2 aku panggil pe'ah or pipah..aq prefer afifah..

AFIFAH=BERBUDI BAHASA

8. Tag 8 orang




9. Siapakah no 1 anda ?
admin yg penyayang of kaki blogger yg masyyyuuukk..

10. katakan sesuatu ttg no 5 ?
aq amek gmbr fb dia pastu edit kaw2 tambah hidong badut..rambut rozmey..blablabla..

11.Orang no 3 berhubungan dengan siape ?
aq xminat nak taw~

12. Bagaimana pula no 4 ?
blog dia mmg sempoi..i like.!!

13. Pesanan buat no 6 ?
ko ni korean ke tak  ni???

14. Kata2 cinta buat no 2 ?
lalalalalala~ xdengar..

15. Adakah no7 dan 8 mempunyai persamaan ?

aq xde idea dah nak tag sape utk yg  kelapan
tp nombor tujuh gila korean artist + dramatis...
xmo mintak maaf~ :P

16. Berikan 5 perkara yang anda tahu ttg no 1 ?
kami minat course yg sme
dia mmg strong sbb berani buat keputusan utk clash dgn pakwe dia
comel+sweet=i dah jeles..
dia xgtaw aq result espiem dia.xpe2..aku still berbesar hati..
kami sebaya.~~~

17. Persamaan antare kambing dan lembu ?
masak kari sedap..

18. Perasaan ketike jawab tag ini ?
malu la~

19. Adakah anda tahu Rizman itu sengal?
sape3??

20. Gay or less ?
strrrraaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiigggggghhhhttt..


ok..aq dah cukup berpuas hati...for those yg cari group blogger yg best..join la Kaki Blogger..mesti korang sukehatisenyumnampakgigisampaikelubangtelingakiri..

KAT TEPI ADA FLASH BANNER KAKI BLOGGER..HAPPY HUNTING~

You May Also Like

0 comments