Segmen AKU mengenali blogger/kawan.. :) *sticky post*

May 04, 2011



ok...dari dulu lagi kan..aku ada beberapa soalan yg aku teringin sgt nak tanya blogger kat luar sana tu..xkisahlah blogger tu sapa pon..sbb aku nak tengok jawapan-jawapan yg pelbagai dalam satu-satu soalan aku tu...so aku fikir aku nak buat la segmen ni..






aku xsuka gelar SEGMEN sbb rasa mcm aku dah pro gila dlm blogging walhal aku tak.! tp aku rasa terpaksa la kan sbb ini pon aku rasa wajar sgt2 dipanggil segmen..

jadi aku harap segmen yg aku buat ni boleh disertai ramai so aku boleh la belajar drpd jawapan yg korang berikan..ini bukan contest ape..hadiah mmg xde..ini cuma utk kita kenali blogger lain rapat-rapat sikit...sapa-sapa yg bersudi hati menjawab soalan aku ni..nanti aku buat ala-ala bloglist la so kita boleh kongsi-kongsi...

bak kata omputeh..sharing is caring..








SOALAN-SOALAN.


  1. Nama korang beserta dengan umur, status pendidikan, url blog dan nama blog
  2. Sejak bila korang menceburi dunia blog dan sebab yg menyebabkan korang join dunia blog?
  3. Apa pengisian di entry yg korang buat di blog korang?
  4. Kongsikan group blogger yg telah korang join dan fan page blog korang kalau korang ada.
  5. Kongsikan perkara - perkara yg korang rasa menjadi satu perkara yg tidak wajar dilakukan dlm blog korang.. cth mcm lagu dgn autoplay ke...
  6. Korang mahukan blog korang lebih............................
  7. Komuniti blogger.....................
  8. Nasihat atau tips-tips yg ingin dikongsi dgn blogger lain..
  9. Apa yg korang mahukan dari sesuatu blog tu supaya korang akan follow mereka?
  10. Pendapat korang tentang blog aku...






kalau korang dah join tu...

  • link kan entry korang ke entry ni dan tag paling kurang 2 blogger
  • jwb soalan tu dgn setulus serta sepenuh hati
  • kalau ada soalan korang xnak jawab x ape
  • insyaallah kalau boleh sapa yg jawab soalan2 ni aku buat dedicatian kat korang..blogger2 yg jawab dgn amat cun sekali aku buat la review ke..
  • menda ni xdak tarikh tutup...if aku dah remove dr sticky post sekali pin..n tiba2 korang terjumpa serta nak join...sila join..
  • setelah entry ni dibuang dr sticky post..aku buat list yg join segmen ni..n jadikan sticky post utk seminggu ke...


ok.tu je..Assalammualaikum..


UPDATE: Komuniti Blogger tu...sambung ayat dia...sbb tu letak titik bnyk2 tu..kira soalan sambung ayat la





You Might Also Like

4 comments

  1. http://younger3003.blogspot.com/2011/05/aku-mengenali-bloggerkawan.html

    saya menjoinkan diri ini...jom tengok...

    ReplyDelete
  2. segmen dah tamat belum ea?

    ReplyDelete
  3. saya dah join segmen ni... thank sebab buat segmen yang macam ni..:)http://leanna94.blogspot.com/2011/07/segmen-aku-mengenali-bloggerkawan.html

    ReplyDelete

Blog Archive

Like us on Facebook

Contact Form

Name

Email *

Message *