SANTAI BEN ASHAARI :KENAPA AKU SEORANG BLOGGER

4/28/2011Nurul Afifah




 aku suka kaji persoalan yg timbul di fikiran aku....xkisah la apa jenis soalan pon..like kereta apa yg paling mahal..kenapa soya tu xelok..sapa yg berani kutuk Islam teruk-turuk..y kapel tu haram...dgn internet aku boleh kaji semua tu tanpa perlu keluar dari rumah..senang hati mak ayah aku sbb aku selalu dpn mata diorang...dan aku jdkan blog aku ni sbg medium utk aku share kan hasil kajian aku...bkn je aku dpt share..aku juga boleh tengok pendapat org..itu lah sbb kenapa aku seorang blogger



[image[4].png]






You Might Also Like

0 comments

Advertisement

Contact Form