Our memory

4/01/2011Nurul Afifah

Lupakan segalanya yg cuma menyesakkan kepala utk seketika..dan utamakan yg utama...tak apa pentingkan diri sekali sekala...setuju?

n_n




aku ingat nak join contest...tp...dah sampai tarikh tutup pon...


alang2 dah edit gmbr ni n aku pon gian tetiba nak buat entry sal gambar ni...aku bodo jela~


=.='



aku rindu gila kat diorang.!! susah nak jumpa..ada je probs..geram btol..bru2 ni plan nk buat bbq kat teluk batik..harap2 jadi..

amin~

aku pilih gambar ni sbb gambar ni ad membe2 yg aku syg gila lebih sikit dr yg laen....yg tgkp pic ni pon aku syg...tp dia tgkp pic la plak..xmasok sekali..

T_______T

pic ni tgkap hari last sekolah tahun lepas..last yg umum la...sbb aku amek SPM time cuti...kitorang pakai baju pj bajet nak susun dewan bg cantik gila2 utk amek SPM nanti..

bnyk nye perkataan gila..gila..

kitorang posing baek punya hari tu..hari tu ustaz aku pakai baju melayu dng samping semua mcm nak g akad nikah je...lagi posing.!! sampai kan bdk2 junior kitorang dok cop kitorang gila kamera...

>.<


aku heart korang semua....



You Might Also Like

0 comments

Advertisement

Contact Form