aku mmg jakun pon~ DIVERSITY..

3/02/2011Nurul Afifah

jakun mean..
excited terlebih kat sesuatu..
ok.. pham kan??

tahun lepas..masa akuu sekolah lagi la~
aku ada join pertandingan menulis esei BI..sempen mggu bahasa..
kena buat esei pasal satu malaysia..diversity.. bla bla bla wut so eva..
mmg xda keje..
sume org sibok nak spm..
aku leh join lagi contest nih..
dpt nombor 3..

speaking bout diversity..
aku selalu terfikir la..
bila nampak something or someone yg lain dr yg lain..
aku akan wondering n JAKUN pehal deme buat mcm tu..
oleh sbb aku ni tgl kat Malaysia..
aku rasa menda tu normal la kot..
yela..kita kan laen2..
kan kan kan .??
diversity..

aku jakun sgt..
ble nampak keta Storm kaler pink..
ble nampak makcik ni joging pkai skirt labuh..
ble nampak gerl ni pakai seluar slack dgn crocs plus stoking corak zebra..
ble org kaler rambut warne ijau terang tang tang..
n ble adik aku lbih takot kat cikgu dye dr takot kat ayah aku (ok..keluar topik)

actually..
sume ni tentang citarasa yg berbeza..
n i like dat..
it makes my world more exciting~

i like anwar hadi~


yes...aku jakun...tapi aku bkn la bdk kampung keh..
i prefer suburb..
ok??
aku bdak suburb..
alah..manjung ni pon nak membangun dah ni~

so..insan2 kat luar tu..
yg merasakan org cam aku ni jakun terlbih n amat suburb skali..
tlg jgn nak kata aku ni jakun terlebih..
malu la~

now..i rest my case..





You Might Also Like

0 comments

Advertisement

Contact Form