2 + 1 ...anak jiran aq amat comel..

2/22/2011Nurul Afifah

burung ape?
burung murai..
burung ape?
burung murai..
burung ape?
burung murai nak..

korang taw2 jela iklan pe ni kan??
ok..utk pengetahuan korang..
aq tgl di Seri Manjung..
Seri Manjung dkat dgn Lumut..
kat Lumut de base TLDM..
dipendekkan cerite..
ramai jiran2 aq ni keje as TLDM..

SOUNDED COOL RITE?

haha...
jiran depan rumah aq ni pon,
suami dye la..
 TLDM..
n anak dye is VERYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY..
CUTE.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ape kene mengena ngn iklan tu?

ni dialog anak jiran aq tu dgn ayh dye tiap kli ayh dye nak g keje..


SETIAP KALI.!




bye ayah..
bye...
bye ayah..
bye..
bye ayah.!!
bye..
ayh kuat la skit..
BYE....

PAKCIK NI XPERNAH BENGKEK BILA ANAK DYE WAT CAMTU..
TABIK SPRING.!

bdk2 skrg amat pandai..
aq xtw la pengalaman korang..
tp kalu ngn adik2 aq mmg la BIJAK sekaliannya..

PERBUALAN ADIK2 AQ DI MEJA MAKAN...

muslim : kalu walid xde kan senang..
nabila : xpyah mkn sayur..
muslim : xpyh mkn ikan..
walid : ( da gelak2 sambil tambah lagi ikan kat adik aq )
muslim : walid xpham perasaan muslim.!!

tinggi doew BM dye tu..
terKALAH aq..

bnyk g..
ad sekali tu aq cje kaco adik aq yg sorang ni..
tetibe je si Muslim ni ckp..

"along mmg ske kacau hidup angah"









PERHATIAN : MUSLIM BERUMUR 8 TAHUN MANAKALA NABILA 5 TAHUN..AKU CENDERUNG BERSAYA DAN BERAWAK BILA BERBUAL DGN ADIK AKU..XTAW KENAPE..KAWAN AKU USYA PELIK JE..









You Might Also Like

0 comments

Advertisement

Contact Form