TESCO mali...

January 14, 2011

haha..TESCO dah bukak..semangat aku pergi tengok tengah demam pon...ayah aku la.. "jom jom..kte melawat TESCO.!" sampai situ..sesak !! gila punya sesak...kalah tin sardin AYAM BRAND tu..

best gak tempat tu...ade POPULAR..tapi tak bukak lagi...setakat tulis besar-besar kat c\situ..POPULAR je..hampeh tol..tapi xpe..macam kan TESCO tu nak pindah tmpat len kan? laen time boleh pergi lagi..

ada beberapa scenery yg menarik perhatian aaku sepanjang aku kat situ..(i'm not a stalker ea.!) First sekali kat bahagian baju bajan tu...yg pling galak membeli time aku smpai ctu bkn makcik-makcik ke..lassie-lassie ke..but GUYS.! yup..LELAKI..baju siap bergantung kiri kanan bahu lagi..

Second lak..agak sweet ea..ada sorang guy ni elok pegang tangn isteri die..pimpin+tarik so isteri dia tak tenggelam dek keramaian org tu..mmg sweet sgt ditambahkn THE FACT yg suami nye memakai kopiah while isterinye memakai tshirt muslimah..

the last one..but not the least..ade konsert seh dlm tu..aku mula-mula ingat budak KECIK tu saja pegang gitar mainan n pose maut sikit atas pentas tu...bile lagu start pasang..ingatkan nk miming jew..rupa-rupa nye budak KECIK tu nyanyi! Sedap suara dia!



kepada semua insan..yup..u here it right..manjung ade TESCO..(jakun punye budak)

You Might Also Like

0 comments

Blog Archive

Like us on Facebook

Contact Form

Name

Email *

Message *