pening denn..

1/14/2011Nurul Afifah

aku suka pergi pasar malam...best taw..macam-macam ade..tapi yang paling akua fokus kan mestilah menda nak mkn..tiba-tiba rasa macam nak makan kentang spring tu pulak..yum yum..aq pelik taw tengok trend sesetengah makcik at pasar malam ni..diorang pakai seluar 3 suku..takda la pendek mana..tapi adela beberapa inci atas buku lali tu..musykil aq..FESYEN ke?..yg paling tak cantiknye sebab diorang elok bertudung..berlengan panjang but seluar??

kan elok tu..

tapi yg paling sakit hati kn..lassie-lassie la..hrrmmm..buat malu aku je..pkai bju ketat nak mampos...dah mcm minah salleh pon ade..oit.!! kalu rase dah glamour abes,..ko dtg pasar mlm kenapa?? pergi la ISETAN tu...guys pon...haiyaa...senang dah utk korang tutup aurat..tapi nk tayang gak lutut yg tak berapa nak lawa tu..kaki mengalahkan HUTAN AMAZON lagi..

aku taw la aku ni tak baek sangat..tapi au try gak tak buat macam tu..bukan ape..sakit mata tengok..dah la dapat dose,..aku yang tengok pon terdapat jugak dose,,,susah.!nasib baik la aku rabun..kot kurang la sikit dosenye (errmmm..yeke???)


derr...tp tak semua yang bertutup aurat tu baek sangat..dan tak semua yangg tayang rambut tu teruk sangat..trust me.! bercakap dari penglaman ni..(angkat kening..)



You Might Also Like

0 comments

Seriously speaking, some comments would made my day.

Advertisement

Contact Form